Конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Т е м а : Спеціальна
фізична підготовка.
М е т а: розвиток основних
фізичних
якостей методом колового тренування та під
час рухливих ігор.
З а в д а н н я:
1.
Повторити правила техніки
безпеки під час
виконання фізичних
вправ у гімнастичному залі;
2.
Сприяти розвитку
сили, стрибучості, гнучкості,
витривалості методом колового
тренування ;
3.
Сприяти розвитку
спритності під час рухливої гри «Футбол павучків»;
4.
Розвивати в учнів
самооцінку, вміння самостійно
працювати і долати
труднощі.
М і ж п р е д м е т н і з в 'я з к и: психологія,
музика.
Ч а с: 45 хвилин.
М і с ц е п р о в е д е н я: гімнастичний
зал.
І н в е н т а р т а о б л а д н а н н я: М`ячі (6), Мати
гімнастичні (3), гімнастичні стінки (2 шт.), скакалки (1 шт.), гімнастична лавка (1 шт.),
магнітофон, секундомір, свисток.
Умовні позначення у
плані-конспекті:
![]() |
![]() |
||
-

гімнастична
стінка; - скакалка;



![]() |
|||
![]() |
-
гравці команд, учні; - м'яч;

![]() |

![]() |
|||
![]() |
|||
-
мат гімнастичний; - велотренажер;
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод. вказівки
|
|||
І
|
Підготовча частина
|
15хв.
|
||||
1.
|
Шикування в
дві шеренги, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку, інструктаж з т./б..
|
2хв.
|
Ознайомити
з вимогами гігієни та техніки безпеки.
|
|||
2.
|
Підрахунок
ЧСС за 10с.
|
30с.
|
Звернути
увагу на учнів в яких ЧСС більше 90 уд./ хв.
|
|||
3.
|
Стройові
вправи.
|
30с.
|
Повороти
виконувати стрибком.
|
|||
4.
|
Ходьба на
місці.
|
15с.
|
Виконання
вправи під музику.
|
|||
5.
|
Біг на
місці.
|
30с.
|
Виконання
вправи під музику.
|
|||
6.
|
Біг на
місці з високим підніманням стегна.
|
20с.
|
Спина
пряма, вправу виконувати енергійно.
|
|||
7.
|
Ходьба на
місці.
|
15с.
|
Виконуємо
глибокий вдих і видих.
|
|||
8.
|
Комплекс
ЗРВ з м’ячем.
|
10хв.
|
Комплекс
ЗРВ виконується в парах.
|
|||
В.п. –
стоячи обличчям один до одного, м’яч у прямих руках над головою.
1 – крок
правою назад;
2 – в.п.;
3 – крок
лівою назад;
4 – в.п.
|
6-8р.
|
Обидва
партнери тримають м’яч.
|
||||
В.п. – стоячи
спиною один до одного на відстані кроку, м’яч у прямих руках попереду.
|
6-8р.
|
Повороти тулуба
максимальні.
|
||||
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|||
1 – поворот тулуба праворуч (ліворуч), передача
м'яча з рук у руки;
2 – поворот тулуба
ліворуч(праворуч), передача м`яча з рук у руки.
|
Учні першої шеренги
повертають тулуб праворуч, другої
ліворуч і навпаки.
|
|||||
В.п. – стоячи спиною один до одного на відстані
кроку.
1 – поворот тулуба праворуч, передача
м'яча з рук у руки
через середину;
2 – поворот тулуба ліворуч, передача
м'яча з рук у руки
через середину.
|
6-8р.
|
Слідкувати за рухами
учнів.
Повороти мають бути
одночасними
|
||||
В.п. – стоячи спиною
один до одного, ноги на ширині плеч, м’яч у прямих руках над головою.
1 – нахил вперед, передати м`яч партнеру поміж ногами;
2 – в.п.
|
6-8р.
|
Ноги в колінах не згинати.
|
||||
В.п. – присід на
правій, ліва в сторону, м`яч на підлогу, руки на м`ячі.
1-2 – перенесення ваги тіла з правої на ліву;
|
6-8р.
|
Вправу виконувати в положенні присівши.
|
||||
3-4 – перенесення ваги тіла з
лівої на праву.
|
||||||
В.п. – стоячи спиною один до одного взятись за руки, ноги на
ширині плеч, м’яч між спинами.
1-2 – присісти;
3-4 – встати.
|
6-8р.
|
Під час присіду опиратись на спину партнера.
|
||||
В.п. – стоячи обличчям
один до одного, мяч на підлозі.
1 – стрибок вперед;
|
6-8р.
|
Стрибки виконувати енергійно.
|
||||
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|||
2 – стрибок назад;
3 – стрибок праворуч;
4 – стрибок ліворуч.
|
||||||
9.
|
Підрахунок ЧСС за 10с.
|
20с.
|
Звернути
увагу на учнів в яких ЧСС більше 140 уд./ хв.
|
|||
ІІ
|
Основна частина
|
25хв.
|
||||
Сприяти розвитку
фізичних якостей методом колового тренування.
|
Слідкую за
дотриманням правил т/б на всіх станціях, правильністю виконання вправ
та часом.
|
|||||
1.
|
Шикування учнів в одну шеренгу, розподіл
їх на відділення.
|
30с.
|
Пояснення завдань
на кожній станції і порядок
зміни місць занять (за годин. стріл.)
|
|||
2.
|
Виконання завдань на
станціях:
|
20хв.
|
Потоковий метод виконання. Після кожних 30с. роботи робимо відпочинок 30с
|
|||
1 станція:
В.п. – лежачи на спині,
руки вздовж тулуба, набивний м’яч затиснутий між стопами. Перенесення м’яча
прямими ногами за голову і навпаки;
2 станція:
Велотренажер;
3 станція:
В.п. – лежачи на
животі, руки за голову. Піднімання і опускання тулуба;
4 станція:
Біг з високим
підніманням стегна;
|
2х30с
2х30с
2х30с
2х30с
|
Ноги в колінах не
згинати.
Їзда на тренажері з
максимальною швидкістю.
Необхідно прогинатись у
поперековому відділі.
Виконувати з
максимальною швидкістю.
|
||||
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|||
5 станція:
В.п. – лежачи на спині,
руки за голову, ноги зігнуті в колінах.
Піднімання тулуба в
сід;
6 станція:
Стрибки через скакалку на
місці, відштовхуючись
двома ногами;
7 станція:
В.п. – упор на брусах.
Згинання і розгинання
рук в упорі на брусах (хл.);
В.п. – у висі лежачи на низькій перекладині.
Підтягування у висі
лежачи (дівч.);
8 станція:
В.п. – стоячи боком до
гімнастичної стінки, рукою взятися за рейку на рівні пояса. Присідання на
правій нозі, ліва вперед. Потім теж саме на лівій.
|
2х30с
2х30с
2х30с
2х30с.
|
Вправу виконувати з
максимальною кількістю повторів.
Виконувати повний присід.
|
||||
3.
|
Підрахунок ЧСС за 10с.
|
20с.
|
Учні, у яких пульс
більше 180 уд.хв., друге коло виконують з меншою інтенсивністю.
|
|||
4.
|
Завдання на
карточках.
|
2хв.
|
Завдання на карточках
учні виконують під час відпочинку між колами проходження станцій.
|
|||
Сприяти розвитку спритності у рухливій грі «Футбол
для павучків».
|
5хв.
|
|||||
№
|
Зміст уроку
|
Доз-ння
|
Організаційно-метод.вказівки
|
|||
5.
|
Гра: Учні розподіляються на дві команди і приймають
положення
присівши, в упорі руки позаду. Перемагає команда, яка
менше пропустить голів.
|
За свистком учителя
учні починають грати
футбол в даному
вихідному положенні, стараючись забити м’яч у ворота. М’яч можна передавати
ногами і
головою. З ауту м’яч у гру вводиться ногою.
|
||||
ІІІ
|
Заключна
частина.
|
5хв.
|
||||
1.
|
Визначення рівня самооцінки:
Учні самостійно
оцінюють свою роботу на уроці, наклеюючи на плакаті чоловічків відповідного
кольору.
|
2хв.
|
Червоний чоловічок – відмінна оцінка;
Зелений – хороша оцінка;
Чорний – задовільна оцінка.
Завдання виконується
під заспокійливу музику.
|
|||
2.
3.
4.
5.
|
Шикування.
Підрахунок ЧСС за 10с.
Підсумок уроку.
Домашнє завдання.
|
1хв.
1хв.
1хв.
|
Шикування в
дві шеренги.
Якщо пульс більше
100уд.хв., учень виконує додаткові
вправи на відновлення дихання.
Відзначити кращих учнів, а також проаналізувати самооцінку.
Індивідуально.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар