вівторок, 8 березня 2016 р.

Конспект уроку з фізичної культури  для учнів 11 класу

Т е м а :  Спеціальна фізична підготовка.
М е т а:  розвиток    основних      фізичних     якостей     методом     колового   тренування  та  під  час  рухливих ігор.
З а в д а н н я:
1.     Повторити   правила   техніки  безпеки  під  час  виконання фізичних  
          вправ у гімнастичному  залі;
2.     Сприяти  розвитку  сили, стрибучості, гнучкості,  витривалості методом  колового тренування ;
3.     Сприяти розвитку спритності під час рухливої гри «Футбол павучків»;
4.     Розвивати в учнів самооцінку, вміння самостійно  працювати  і  долати  труднощі.
М і ж п р е д м е т н і    з в 'я з к и:  психологія,  музика.
Ч а с:  45 хвилин.
М і с ц е     п р о в е д е н я:   гімнастичний  зал.
І н в е н т а р    т а   о б л а д н а н н я: М`ячі (6), Мати гімнастичні (3),  гімнастичні  стінки (2 шт.),  скакалки (1 шт.), гімнастична лавка (1 шт.), магнітофон, секундомір, свисток.
Умовні  позначення  у  плані-конспекті:

 


-           гімнастична  стінка;                        - скакалка;
 
 


           -   гравці команд, учні;                            - м'яч;
 


           -   напрямок  руху;                                   - учитель;
 


           -   мат гімнастичний;                               - велотренажер;


Зміст  уроку
Доз-ння

Організаційно-метод. вказівки
І
Підготовча частина
15хв.

1.
Шикування в дві шеренги, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку, інструктаж з т./б..
2хв.
Ознайомити з вимогами гі­гієни та техніки безпеки.
2.
Підрахунок ЧСС за 10с.
30с.
Звернути увагу на учнів в яких ЧСС більше 90 уд./ хв.
3.
Стройові вправи.
30с.
Повороти виконувати стрибком.
4.
Ходьба на місці.
15с.
Виконання вправи під  музику.
5.
Біг на місці.
30с.
Виконання вправи під музику.
6.
Біг на місці з високим підніманням стегна.
20с.
Спина пряма, вправу виконувати енергійно.
7.
Ходьба на місці.
15с.
Виконуємо глибокий вдих і видих.
8.
Комплекс ЗРВ з м’ячем.
10хв.
Комплекс ЗРВ виконується в парах.

В.п. – стоячи обличчям один до одного, м’яч  у прямих руках над головою.
1 – крок правою назад;
2 – в.п.;
3 – крок лівою назад;
4 – в.п.

6-8р.
Обидва партнери тримають м’яч.






В.п. –  стоячи  спиною один до одного на відстані кроку, м’яч у прямих руках попереду.
6-8р.
Повороти тулуба максимальні.







Зміст  уроку
Доз-ння

Організаційно-метод.вказівки

1 –  поворот тулуба праворуч (ліворуч), передача м'яча з рук у руки;
2 – поворот тулуба ліворуч(праворуч), передача м`яча з рук у руки.


Учні першої шеренги повертають  тулуб праворуч, другої ліворуч і навпаки.

В.п. –  стоячи спиною один до одного на відстані кроку.
1 – поворот тулуба  праворуч, передача
м'яча з рук у руки через середину;
2 – поворот  тулуба ліворуч, передача
м'яча з рук у руки через середину.

6-8р.
Слідкувати за рухами учнів.
Повороти мають бути одночасними



В.п. – стоячи спиною один до одного, ноги на ширині плеч, м’яч  у прямих  руках над головою.
1 – нахил вперед, передати м`яч  партнеру поміж ногами;
2 – в.п.
6-8р.
Ноги в колінах не згинати.






В.п. – присід на правій, ліва в сторону, м`яч на підлогу, руки на м`ячі.
1-2 – перенесення ваги тіла з правої на ліву;
6-8р.
Вправу виконувати в положенні присівши.




3-4 – перенесення ваги тіла  з лівої на праву.






В.п. – стоячи спиною один до одного взятись за руки, ноги на ширині плеч, м’яч  між спинами.
1-2 – присісти;
3-4 – встати.
6-8р.
Під час присіду опиратись на спину партнера.


В.п. – стоячи обличчям один до одного, мяч на підлозі.
1 – стрибок вперед;
6-8р.
Стрибки виконувати енергійно.
Зміст  уроку
Доз-ння

Організаційно-метод.вказівки

2 – стрибок назад;
3 – стрибок праворуч;
4 – стрибок ліворуч.


9.
Підрахунок ЧСС за 10с.
20с.
Звернути увагу на учнів в яких ЧСС більше 140 уд./ хв.
ІІ
Основна частина
25хв.


Сприяти розвитку  фізичних якостей методом колового тренування.

Слідкую  за  дотриманням правил  т/б  на  всіх станціях,  правильністю виконання   вправ   та  часом.

1.
Шикування   учнів в одну шеренгу,  розподіл  їх  на відділення.
30с.
Пояснення   завдань   на  кожній станції  і  порядок   зміни  місць занять (за годин. стріл.)
2.
Виконання завдань на станціях:
20хв.
Потоковий метод виконання. Після кожних 30с. роботи робимо відпочинок 30с

1 станція:
В.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба, набивний м’яч затиснутий між стопами. Перенесення м’яча прямими ногами за голову і навпаки;

2  станція:
Велотренажер;


3  станція:
В.п. – лежачи на животі, руки за голову. Піднімання і опускання тулуба;

4 станція:
Біг з високим підніманням стегна;                     
 
2х30с






2х30с



2х30с




2х30с



Ноги в колінах не згинати.





Їзда на тренажері з максимальною  швидкістю.

Необхідно прогинатись у поперековому відділі.



Виконувати з максимальною швидкістю.
Зміст  уроку
Доз-ння

Організаційно-метод.вказівки

5 станція:
В.п. – лежачи на спині, руки за голову, ноги зігнуті в колінах.
Піднімання тулуба в сід;


6 станція:

Стрибки через  скакалку на
місці, відштовхуючись двома ногами;

7 станція:
В.п. – упор на брусах.
Згинання і розгинання рук в упорі на брусах (хл.);

В.п. – у висі  лежачи на низькій перекладині.
Підтягування у висі лежачи (дівч.);

8 станція:
В.п. – стоячи боком до гімнастичної стінки, рукою взятися за рейку на рівні пояса. Присідання на правій нозі, ліва вперед. Потім теж саме на лівій.
2х30с





2х30с





2х30с









2х30с.




Вправу виконувати з максимальною кількістю повторів.




 















Виконувати повний присід.
3.
Підрахунок ЧСС за 10с.
20с.
Учні, у яких пульс більше 180 уд.хв., друге коло виконують з меншою інтенсивністю.
4.
Завдання на  карточках.
2хв.
Завдання на карточках учні виконують під час відпочинку між колами проходження станцій.

Сприяти розвитку спритності у рухливій грі «Футбол для павучків».
5хв.





Зміст уроку
Доз-ння
Організаційно-метод.вказівки
5.
Гра: Учні розподіляються на дві команди і приймають
положення  присівши,  в упорі руки  позаду. Перемагає команда, яка
менше пропустить голів.

За свистком учителя учні починають грати
футбол в даному вихідному положенні, стараючись забити м’яч у ворота. М’яч можна передавати ногами і
головою.  З ауту м’яч у гру вводиться ногою.

ІІІ
Заключна частина.
5хв.

1.
Визначення рівня самооцінки:
Учні самостійно оцінюють свою роботу на уроці, наклеюючи на плакаті чоловічків відповідного кольору.

2хв.
Червоний чоловічок – відмінна оцінка;
Зелений – хороша оцінка;
Чорний – задовільна оцінка.
Завдання виконується під заспокійливу  музику.
2.
3.






4.



5.
Шикування.
Підрахунок ЧСС за 10с.






Підсумок уроку.



Домашнє завдання.
1хв.







1хв.



1хв.
Шикування в дві шеренги.
Якщо пульс більше 100уд.хв., учень  виконує додаткові вправи на відновлення дихання.

Відзначити кращих учнів, а також проаналізувати самооцінку.
Індивідуально.

Немає коментарів:

Дописати коментар