вівторок, 8 березня 2016 р.

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  7 КЛАСУ
Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
1.     Повторити техніку виконання передач  м`яча двома руками від грудей.
2.     Навчити техніки виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
3.     Сприяти розвитку спритності засобами естафет.
Тип уроку: навчальний.
Вид уроку: урок-тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Ткачук Андрій Валерійович

п/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно – методичні вказівки
Підготовча частина уроку( 12хв.)
1.
Шикування учнів.
15с
в одну шеренгу
2.
Повідомлення завдань уроку.
30с
фронтальний метод
3.
Стройові вправи:
- повороти наліво, направо, кругом.
Вимірювання ЧСС.
30с

10с
фронтальний метод
4.
ЗРВ:
а) в русі.
5хв
одночасний спосіб виконання

Ходьба.
- на носках, руки на пояс;
-         на п`ятках, руки за голову;
-         з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;
-         випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;
-         в півприсіді, руки вперед;
-         в присіді, руки на коліна;
-         звичайна.

в колону по одному

Біг.
-         повільний;
-         приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;
-         приставним кроком лівим боком,  руки в захисній стійці баскетболіста;
-         схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;
-         схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;
-         з підскоками;
-         з діставанням баскетбольної сітки.
Стрибки.
-         на правій, з просуванням вперед;
-         на лівій, з просуванням вперед;
-         на двох.
Вимірювання ЧСС.





















10с
в колону по одному
5.
Теоретичні відомості.
В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників.
45с
фронтальний метод

б) ЗРВ на місці.
5хв
одночасний спосіб виконання

1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс
- кругові оберти головою вправо
- кругові оберти головою вліво.
2. В.п. теж.
- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.
3. В.п. стійка ноги нарізно, права  рука на пояс, ліва вгору.
1-2 – нахил тулуба вправо;
3-4 – нахил тулуба вліво.
4. В. п. , широка стійка, руки на пояс.
1- руки вгору, прогнутися назад;
2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;
 4- в.п.
5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.
1- перекат на ліву, права в сторону;
2- в.п.
6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.
1- мах правою ногою до лівої руки;
2- мах лівої до правої;
3-4 – теж.
7. В.п. о.с.
1-4 – стрибки на правій;
5-8 – стрибки на лівій.
8. В.п. теж.
1-3 – стрибки на двох ногах;
4 – з поворотом тулуба на 180`.


Основна частина уроку (30хв)
1.
Передача м`яча двома руками від грудей(на місці).
- передачі м`яча на відстані 3-4м один від одного;
- передачі м`яча  на відстані 5-6м один від одного;
-  передачі м`яча з відскоком від  підлоги на відстані 3-4м один від одного.
10хв
почерговий спосіб виконання
2.
Передача  м`яча двома руками від грудей (в русі).
- передачі м`яча з просуванням вперед;
- вправа «вісімка».
7хв
груповий метод
3.
Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
- з правої сторони щита
- з лівої сторони щита
-  з центру.
9хв
груповий метод
звернути увагу на роботу ніг

4.
Естафети.
1.Ведення м`яча з прискоренням.
Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.
2. Ведення м`яча і кидок  в корзину.
Правила естафети: по команді учасники ведуть баскетбольний м`яч, потім закидають в корзину(на кидок дається одна спроба). Команда яка в загальному набрала більшу кількість очок, та виграє.
4хв
змагальний метод
Заключна частина уроку(3хв)
1.
Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.
1хв
в одну шеренгу, фронтальний метод
2.
 Виставлення оцінок.
1хв
індивідуальний метод
3.
Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти.
30с

4.
Організований вихід із залу.
30с
в колону по одному


Немає коментарів:

Дописати коментар