КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ
УЧНІВ 7 КЛАСУ
Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння
елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
1. Повторити техніку
виконання передач м`яча двома руками від
грудей.
2. Навчити техніки виконання
кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
3. Сприяти розвитку
спритності засобами естафет.
Тип уроку: навчальний.
Вид уроку: урок-тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м`ячі,
фішки, свисток.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Ткачук
Андрій Валерійович
№
п/п
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно – методичні
вказівки
|
Підготовча частина уроку(
12хв.)
|
|||
1.
|
Шикування учнів.
|
15с
|
в одну шеренгу
|
2.
|
Повідомлення завдань уроку.
|
30с
|
фронтальний метод
|
3.
|
Стройові вправи:
- повороти наліво, направо, кругом.
Вимірювання ЧСС.
|
30с
10с
|
фронтальний метод
|
4.
|
ЗРВ:
а) в русі.
|
5хв
|
одночасний спосіб виконання
|
|
Ходьба.
- на носках, руки на пояс;
-
на п`ятках, руки за голову;
-
з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;
-
випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;
-
в півприсіді, руки вперед;
-
в присіді, руки на коліна;
-
звичайна.
|
|
в колону по одному
|
|
Біг.
-
повільний;
-
приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці
баскетболіста;
-
приставним кроком лівим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;
-
схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;
-
схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;
-
з підскоками;
-
з діставанням баскетбольної сітки.
Стрибки.
-
на правій, з просуванням вперед;
-
на лівій, з просуванням вперед;
-
на двох.
Вимірювання ЧСС.
|
10с
|
в колону по одному
|
5.
|
Теоретичні відомості.
В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до
поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві
команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути
більшу кількість м`ячів в корзину суперників.
|
45с
|
фронтальний метод
|
|
б) ЗРВ на місці.
|
5хв
|
одночасний спосіб виконання
|
|
1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс
- кругові оберти головою вправо
- кругові оберти головою вліво.
2. В.п. теж.
- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.
3. В.п. стійка ноги нарізно, права
рука на пояс, ліва вгору.
1-2 – нахил тулуба вправо;
3-4 – нахил тулуба вліво.
4. В. п. , широка стійка, руки на пояс.
1- руки вгору, прогнутися назад;
2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;
4- в.п.
5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.
1- перекат на ліву, права в сторону;
2- в.п.
6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.
1- мах правою ногою до лівої руки;
2- мах лівої до правої;
3-4 – теж.
7. В.п. о.с.
1-4 – стрибки на правій;
5-8 – стрибки на лівій.
8. В.п. теж.
1-3 – стрибки на двох ногах;
4 – з поворотом тулуба на 180`.
|
|
|
Основна частина уроку (30хв)
|
|||
1.
|
Передача м`яча двома руками від грудей(на місці).
- передачі м`яча на відстані 3-4м один від одного;
- передачі м`яча на відстані 5-6м один від одного;
-
передачі м`яча з відскоком від
підлоги на відстані 3-4м один від одного.
|
10хв
|
почерговий спосіб виконання
|
2.
|
Передача
м`яча двома руками від грудей (в русі).
- передачі м`яча з просуванням вперед;
- вправа «вісімка».
|
7хв
|
груповий метод
|
3.
|
Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного
кроку.
- з правої сторони щита
- з лівої сторони щита
- з
центру.
|
9хв
|
груповий метод
звернути увагу на роботу ніг
|
4.
|
Естафети.
1.Ведення м`яча з прискоренням.
Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто
швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.
2. Ведення м`яча і кидок в корзину.
Правила естафети: по команді учасники ведуть
баскетбольний м`яч, потім закидають в корзину(на кидок дається одна спроба).
Команда яка в загальному набрала більшу кількість очок, та виграє.
|
4хв
|
змагальний метод
|
Заключна частина уроку(3хв)
|
|||
1.
|
Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.
|
1хв
|
в одну шеренгу, фронтальний метод
|
2.
|
Виставлення оцінок.
|
1хв
|
індивідуальний метод
|
3.
|
Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного
пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти.
|
30с
|
|
4.
|
Організований вихід із залу.
|
30с
|
в колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар